Níže naleznete seznam nejčastějších dotazů našich zákazníků. V případě, že nenajdete odpověď na to, co hledáte, neváhejte se na nás obrátit.
Ztratil jsem výrobní štítek z přívěsu, co mám dělat?
Nový štítek vám vyrazíme. Na e-mail nám zašlete kopii velkého TP (obě strany), kontakt na vás a trvalou adresu v případě, že je jiná než v TP. Nový štítek vám zašleme po úhradě buď poštou nebo je k vyzvednutí v prodejně. Nový štítek vám vyrazíme i na počkání (nutné volat předem).
Mám starší přívěs a potřebuji u něj zvýšit rychlost, jak mám postupovat?
Na e-mail nám zašlete kopii velkého TP (obě strany), kontakt na vás a trvalou adresu v případě, že je jiná než v TP. Na základě toho vám vystavíme potvrzení od nás (výrobce) a s tímto potvrzením zajdete na dopravní inspektorát. Navýšení lze max. o 20 km/h. Potvrzení vám zašleme po úhradě buď poštou nebo je k vyzvednutí v prodejně. K potvrzení obdržíte i samolepku s příslušnou rychlostí.
Na technické kontrole s přívěsem zjistili, že nemám zapsanou plachtu v TP, co s tím?
Na e-mail nám zašlete kopii velkého TP (obě strany), kontakt na vás a trvalou adresu v případě, že je jiná než v TP. Na základě toho vám vystavíme potvrzení od nás (výrobce), že naše přívěsy jsou schváleny i s plachtami. Potvrzení vám zašleme po úhradě buď poštou nebo je k vyzvednutí v prodejně.
Je nutné mít k přívěsu pojištění?
Ano, je to nutné. Když si od nás zakoupíte přívěs, je nezbytné mít uzavřené povinné ručení, než vyjedete do provozu. Pojistku si lze uzavřít předem, na požádání vám zašleme e-mailem kopii TP.
Zajišťujete i servis přívěsů?
Samozřejmě. Přívěsy naší výroby servisujeme a zároveň nabízíme i náhradní díly. Některé drobné úkony lze provést na počkání. Vždy je nutné se předem domluvit po telefonu / e-mailu.
Potřebuji vyměnit výplň rámu u mého přívěsu? Lze u vás zakoupit překližku?
Ano, je to možné. Prodáme vám buď celé desky nebo vám překližku řízneme na míru. Naše překližka má sílu 15 mm. Kontaktujte nás po telefonu / e-mailu.
Jaký je termín dodání přívěsu?
Nejprodávanější modely máme skladem ihned k vyzvednutí. V případě, že přívěs není skladem, nebo na přání zákazníka bude mít plachtu nebo další doplňky, je termín výroby 1 - 2 týdny.
Jak to máte s dopravou přívěsů?
Přívěsy jsou k vyzvednutí v prodejně v Úpici. V případě, že to k nám máte daleko, přívěs vám dovezeme. Více info naleznete v záložce doprava.
Musím mít přívěs při přihlášení s sebou?
Ne, nemusíte. K přívěsu vystavujeme TP, COC list, fakturu a převozní značku. Na přihlášení stačí předložit tyto doklady + potvrzení o pojištění - zelenou kartu. Přívěs není potřeba mít s sebou. Přihlášení je nutné provést do 10 dnů od koupi přívěsu.
Jak často musím s přívěsem na STK?
Před první registrací přívěsu na příslušném úřadě se neprovádí evidenční kontrola ani STK. U nebrzděných přívěsů bude první STK za šest let od data přihlášení
přívěsu, potom vždy po čtyřech letech. U brzděných přívěsů bude první STK za čtyři roky od data přihlášení přívěsu, potom vždy po dvou letech.